Категорії

КВЕДИ, які ми рекомендуємо використовувати

підприємцям єдинщикам (2-га група), які мають фізичні магазини

 

47.71 Роздрібна торгівля одягом у спеціалізованих магазинах

Цей клас включає:

  • інші види роздрібної торгівлі будь-якими товарами, не віднесеної до попередніх класів:
  • пряму торгівлю або торгівлю за допомогою рознощиків (комівояжерів) шляхом обходу клієнтів
  • торгівлю з використанням торговельних автоматів тощо
  • пряму торгівлю паливом (пічним паливом, дровами тощо), що його доставляють безпосередньо споживачеві
  • діяльність позамагазинних аукціонів з роздрібної торгівлі (крім подібної діяльності в мережі Інтернет)
  • діяльність комісіонерів з роздрібної торгівлі поза магазинами

47.72 Роздрібна торгівля взуттям і шкіряними виробами в спеціалізованих магазинах

Цей клас включає:

  • роздрібну торгівлю взуттям
  • роздрібну торгівлю шкіряними виробами
  • роздрібну торгівлю дорожніми приналежностями зі шкіри та замінників шкіри

Цей клас не включає:

  • роздрібну торгівлю спеціалізованим спортивним взуттям, таким як лижні черевики, див. 47.64

47.75     Роздрібна торгівля косметичними товарами та туалетними приналежностями в спеціалізованих магазинах

Цей клас включає:

  • роздрібну торгівлю парфумними, косметичними товарами та виробами для туалетних кімнат

47.78 Роздрібна торгівля іншими невживаними товарами в спеціалізованих магазинах 

Цей клас включає:

  • роздрібну торгівлю фотографічним, оптичним і точним устаткованням
  • діяльність оптиків зі складання (підбору) та ремонту окулярів
  • роздрібну торгівлю сувенірами, виробами народних майстрів і товарами релігійного призначення
  • діяльність комерційних картинних галерей
  • роздрібну торгівлю паливом для комунально-побутового призначення, газом у балонах, вугіллям та паливною деревною
  • роздрібну торгівлю зброєю та боєприпасами
  • роздрібну торгівлю монетами та марками
  • роздрібну торгівлю непродовольчими товарами, не віднесеними до інших угруповань

 

КВЕДИ, які ми рекомендуємо використовувати

підприємцям єдинщикам (2-га група), які мають інтернет-магазини

 

47.91 Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет

Цей клас включає роздрібну торгівлю за допомогою компаній поштового замовлення або мережі Інтернет, тобто діяльність із роздрібної торгівлі, де покупець здійснює свій вибір, засновуючись на рекламних оголошеннях, каталогах, інформації веб-сайтів чи будь-якій іншій рекламній продукції, та здійснює замовлення поштою, телефоном або через мережу Інтернет (зазвичай за допомогою спеціальних засобів, розміщених на веб-сайті). Товар, який купується, може бути або безпосередньо завантажений з Інтернет-сайту, або доставлений покупцеві.

Цей клас включає:

  • роздрібну торгівлю будь-якими товарами за допомогою компаній поштового замовлення
  • роздрібну торгівлю будь-якими товарами в мережі Інтернет

Цей клас також включає:

  • пряму торгівлю за допомогою телебачення, радіо та за телефоном
  • діяльність з роздрібної торгівлі Інтернет-аукціонів

Цей клас не включає:

  • роздрібну торгівлю автотранспортними засобами, а також деталями та приладдям для них у мережі Інтернет, див. групи 45.1, 45.3
  • роздрібну торгівлю мотоциклами, а також деталями та приладдям для них у мережі Інтернет,

47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами

Цей клас включає:

  • інші види роздрібної торгівлі будь-якими товарами, не віднесеної до попередніх класів:
  • пряму торгівлю або торгівлю за допомогою рознощиків (комівояжерів) шляхом обходу клієнтів
  • торгівлю з використанням торговельних автоматів тощо
  • пряму торгівлю паливом (пічним паливом, дровами тощо), що його доставляють безпосередньо споживачеві
  • діяльність позамагазинних аукціонів з роздрібної торгівлі (крім подібної діяльності в мережі Інтернет)
  • діяльність комісіонерів з роздрібної торгівлі поза магазинами

 

Ви маєте повне право включити інші КВЕДИ (evrovektor.com/kved/2010), якщо ви паралельно займаєтесь ще якимось іншим видом господарської діяльності.

 

1. Скільки КВЕДів можна вибрати?

Тут потрібно почати з практики. Державні реєстратори зазвичай не дозволяють вписувати в реєстраційну картку більше 5-6 КВЕД. Чим вони керуються, я не знаю. Скажу тільки лише те, що в законодавстві обмежень щодо даного питання немає. Тому, за законом, можна вписати скільки завгодно КВЕД і по ним працювати. Навіть якщо ви не збираєтеся по ним працювати, можна вписати про всяк випадок, щоб потім, в разі потенціальної можливості заробити гроші, в екстреному порядку не додавати ці нові КВЕДи.

Є одна невелика проблемка – реєстраційна картка форми 10 не гумова і навряд чи вмістить більше 6 КВЕДів. Тому, якщо у вас їх більше 6, або у вас їх менше 6, але вони мають дуже довгу назву і не влазять у картку, друкуємо ще одну сторінку реєстраційної картки, на якій вказуються коди, і дописуємо, скільки вам потрібно.

Звичайно ж, ніхто не застрахований від того, що державний реєстратор не прийме таку «розширену» картку. У цьому випадку є два шляхи: скандалити і змушувати реєстратора приймати пакет документів і давати вам опис прийнятих документів, або ж додати КВЕДи потім, вже після реєстрації ФОП (для цього потрібно буде подати реєстраційну картку форми 11).

Нижче я приведу відповіді на два, напевно, найпопулярніші питання, які виникають у майбутніх підприємців, які починають вивчати класифікатор для вибору КВЕД для себе.

 

2. Чим відрізняється оптова торгівля від роздрібної?

З цього питання є дуже багато інформації в інтернеті – статті, офіційні роз’яснення якихось держ. органів, і просто думки фахівців. На мою суб’єктивну думку, оскільки єдиний суттєвий момент, на який впливають КВЕДи – це оподаткування, то єдиний державний орган, чиє роз’яснення повинно мати для нас значення – це податкова служба.

Офіційних роз’яснень податкової служби (ті, які з номером і датою і підписані високопоставленим податківцем) я не зустрічала.

Якщо коротко переказати роз’яснення, то оптова торгівля – це коли товар продається іншому суб’єкту господарювання, який потім збирається його перепродати; роздрібна торгівля – це коли товар продається громадянам або іншим кінцевим споживачам для їх особистого споживання.

Зауважте, немає ніяких прив’язок до кількості проданого товару.

 

3. Яка різниця між спеціалізованим і неспеціалізованим магазином?

Під спеціалізованим магазином розуміють магазин, який спеціалізується на продажі певної групи товарів (м’ясо або риба, овочі, фрукти, або речі). В неспеціалізованих магазинах продають широкий асортимент товарів без певної спеціалізації.