Категории

КВЕДИ 2016 , які ми рекомендуємо використовувати підприємцям єдинщикам (2-га група), які мають фізичні магазини.

47.71  Роздрібна торгівля одягом у спеціалізованих магазинах 

47.72  Роздрібна торгівля взуттям і шкіряними виробами в

спеціалізованих магазинах 

47.75  Роздрібна торгівля косметичними товарами та туалетними

приналежностями в спеціалізованих магазинах 

47.78  Роздрібна торгівля іншими невживаними товарами в

спеціалізованих магазинах 

 

КВЕДИ 2016 , які ми рекомендуємо використовувати підприємцям єдинщикам (2-га група), які мають інтернет-магазини

 

47.91  Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет

Цей клас включає роздрібну торгівлю за допомогою компаній поштового замовлення або мережі Інтернет, тобто діяльність із роздрібної торгівлі, де покупець здійснює свій вибір, засновуючись на рекламних оголошеннях, каталогах, інформації веб-сайтів чи будь-якій іншій рекламній продукції, та здійснює замовлення поштою, телефоном або через мережу Інтернет (зазвичай за допомогою спеціальних засобів, розміщених на веб-сайті). Товар, який купується, може бути або безпосередньо завантажений з Інтернет-сайту, або доставлений покупцеві. 
Цей клас включає:

  • роздрібну торгівлю будь-якими товарами за допомогою компаній поштового замовлення
  • роздрібну торгівлю будь-якими товарами в мережі Інтернет

Цей клас також включає:

  • пряму торгівлю за допомогою телебачення, радіо та за телефоном
  • діяльність з роздрібної торгівлі Інтернет-аукціонів

47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами

А також Ви маєте повне право включити інші КВЕДИ http://evrovektor.com/kved/2010/, якщо ви паралельно займаєтесь ще якимось іншим видом господарської діяльності.

1.     Скільки КВЕДів можна вибрати?

Тут потрібно почати з практики. Державні реєстратори зазвичай не дозволяють вписувати в реєстраційну картку більше 5-6 КВЕД. Чим вони керуються, я не знаю. Скажу тільки лише те, що в законодавстві обмежень щодо даного питання немає. Тому, за законом, можна вписати скільки завгодно КВЕД і по ним працювати. Навіть якщо ви не збираєтеся по ним працювати, можна вписати про всяк випадок, щоб потім, в разі потенціальної можливості заробити гроші, в екстреному порядку не додавати ці нові КВЕДи.

Є одна невелика проблемка — реєстраційна картка форми 10 не гумова і навряд чи вмістить більше 6 КВЕДів. Тому, якщо у вас їх більше 6, або у вас їх менше 6, але вони мають дуже довгу назву і не влазять у картку, друкуємо ще одну сторінку реєстраційної картки, на якій вказуються коди, і дописуємо, скільки вам потрібно.

Звичайно ж, ніхто не застрахований від того, що державний реєстратор не прийме таку «розширену» картку. У цьому випадку є два шляхи: скандалити і змушувати реєстратора приймати пакет документів і давати вам опис прийнятих документів, або ж додати КВЕДи потім, вже після реєстрації ФОП (для цього потрібно буде подати реєстраційну картку форми 11).

Нижче я приведу відповіді на два, напевно, найпопулярніші питання, які виникають у майбутніх підприємців, які починають вивчати класифікатор для вибору КВЕД для себе.

2.     Чим відрізняється оптова торгівля від роздрібної?

З цього питання є дуже багато інформації в інтернеті — статті, офіційні роз’яснення якихось держ. органів, і просто думки фахівців. На мою суб’єктивну думку, оскільки єдиний суттєвий момент, на який впливають КВЕДи — це оподаткування, то єдиний державний орган, чиє роз’яснення повинно мати для нас значення — це податкова служба.

Офіційних роз’яснень податкової служби (ті, які з номером і датою і підписані високопоставленим податківцем) я не зустрічала.

Якщо коротко переказати роз’яснення, то оптова торгівля — це коли товар продається іншому суб’єкту господарювання, який потім збирається його перепродати;  роздрібна торгівля — це коли товар продається громадянам або іншим кінцевим споживачам для їх особистого споживання.

Зауважте, немає ніяких прив’язок до кількості проданого товару.

3.     Яка різниця між спеціалізованим і неспеціалізованим магазином?

Під спеціалізованим магазином розуміють магазин, який спеціалізується на продажі певної групи товарів (м’ясо або риба, овочі, фрукти, або речі). В неспеціалізованих магазинах продають широкий асортимент товарів без певної спеціалізації.

 

З повагою Гол.бухгалтер ТОВ «СОФТЛЕНД Україна»

Неспай Галина

Моб.тел. +38 (050) 660 55 44